Make your own free website on Tripod.com
Lyrics - All The Stuff (And More) Vol. 1

All The Stuff (And More) Vol. 1
1. I Really Don't Like It
2. Mom's In Rehab
3. JW
4. She's Probably Over Me
5. Nicki Loves Her LSD
6. She's So Uncool
7. You Again
8. Martin's Pretty Girls
9. She's Comin' To The Show
10. Teenage Queen
11. She's Alright
12. Rock 'N' Roll Girl
13. Heidi Hates Me
14. Veronica
15. Drexel U
16. Heavy Metal's Alive In Baltimore
17. There She Goes
18. Secret Agent Johnny Bravo
19. Be My Baby
20. Looks That Kill
21. We're Not Gonna Take It
22. Do You Remember Rock 'N' Roll Radio?
23. True To You
24. I'm So Stupid
25. Wimpy Drives Through Harlem
26. Talk Dirty To Me
27. Don't Leave Me In The Hospital
28. Pinhead
29. Drexel U (Live)


1. I Really Don't Like It

oh-oh i really don't like it
oh-oh i really don't like it
what you're doin' to me
what you're sayin' to me

have you lost your mind or just your head?
so obvious you didn't mean a word you said

is this something typical
of your altered physical
or am i just denying that i'm wrong?

thoughts of leaving racin' through my mind
i'd brake, but it's not the first, second or third time

Back To The Top
2. Mom's In Rehab

my mom's been going downtown again
i think she's back on that old heroin
she sleeps all day and she stays out all night
something tells me that she's not alright

gonna send her on a little vacation
off to rehabilitation
'cause i just can't stand it anymore

mom's in rehab
mom's in rehab
again woh-oo-woh-oh-oh

took her on the montel williams show
if she listened well i just don't know
she better clean herself up pretty fast
'cause how much longer can my patience last?

she took an overdose
and now she's comatose
and now i think she's goin' down again

Back To The Top
3. JW

no he doesn't like to drink
and he doesn't care what people think
when he tells them he loves god

amd nobody seens to care
that he's lost a lot of hair
and that he still lives with his mom

someday i hope to meet him
talk to him face to face
i'd get him to autograph
my sunshine junior tapes

jonni walker woh-oh
he's just the coolest kid in town
everybody wants to be just like him
but nobody knows just how

jonni walker woh-oh
he's the envy of my eye
if i could i'd change my name
to start with a "j" and end with an "i"

well he's got himself a band
and he prefers to stand
up front at all the shows

he writes cool songs about his girl
and about friends and about his girl
and stuff that everybody already knows

someday i hope to meet him
but i know i'm not worthy
there's nobody cooler
'cept that jon from new jersey

Back To The Top
4. She's Probably Over Me

we went to sunday school together, ah-ah
she was the first girl that i kissed
i thought i'd be with her forever, ah-ah
we'd share a life of hapiness

but things didn't work our fine
i didn't want to waste her time
and i couldn't find the words to say to her
but she's probably

she's probably over me now
she's probably over me now
she's probably oh-oo-over me

we'd pass notes back and forth in church, ah-ah
and laugh about the preacher's hair
we'd cand hunt through her mom's purse, ah-ah
and sometimes we'd just sit and stare

Back To The Top
5. Nicki Loves Her LSD

nicki loves her lsd
she loves it more than she loves me
and she's so far gone i'll never get her back

she was such a sweet little girl
got lost in a big dark world
they took her heart away
now there's no price that she won't pay
cause'

Back To The Top
6. She's So Uncool

well sometimes i think
she was born without a brain
'cause even when she tries
to make sense she still sounds insane
oh, but please don't get the wrong idea
'cause i love my mom to death
and please don't think that i'm being mean
but there's something about her breath

and she doesn't even know
and she doesn't even care
and she doesn't even have a clue
she's so uncool

well she likes to drive
all around in her car
but goin' 15 miles per hour
doesn't get her very far
well i really hate to say it
but life with my mom sucks
if she likes my band so much
than what's with that ten bucks?

well, i just can't wair for the day
when all this madness ends
she still insists on kissing me
in front of all my friends

embarrassing me with that hair
i'm looking like a fool
somebody really needs to tell her
that she's just not cool

Back To The Top
7. You Again

another bad thing's happened in my life
i don't know what i'll do
don't know what made me think
i'd be okay with you

now i know i'm never gonna be with you again
now i know i'm never gonna be with you again
oh, oh, oh-oh

tried to keep it together
i've said everything
i thought you'd wanna hear
but it didn't happen

Back To The Top
8. Martin's Pretty Girls

well she was just about the prettiest girl
that he ever saw but
everybody knows that when you're with a pretty girl
things usually turn out wrong
'cause they know what they want
and they know they can get it

all he wants is a pretty girl
all he wants is a pretty girl
all he wants is a pretty girl
all marty wants is a pretty girl

well he worked hard all night and day
just to have her by his side
but she threw away all the money he made
and he lost all his pride
well she knew what she wanted
and she knew she would get it

Back To The Top
9. She's Comin' To The Show

got the call an hour ago
said she's comin' to the show
oh no what are we gonna do now
because whenever she's there
i can stand and i stare at her long brown hair
and it all falls apart somehow

there'll be now rock and roll tonight
the sound is really gonna stink
when she's right under the spotlight
i can't think

maybe the rain will keep her away
a flat front tire or a broken leg
maybe she'll just wanna stay at home
and we'll rock all night
i won't drop my pick and i'll get all the words right
but if she's there then we'll be doomed

Back To The Top
10. Teenage Queen

she's got a job at mcdonalds but i don't care
she's had a lot of strange colors in her hair
but her job and her hair are cool by me, oh yeah

all my friends say that she's so mean
always achin' to cause a nasty scene
but they don't understand her like i do, not you

in a world of perfect fantasy
you're probably the coolest one for me, oh yeah

would you be my teenage queen
if i was you're teenage king?
would you sit upon a throne?
would you let me call you my own?

i'll follow her wherever she goes
she gets off early to come to all my shows
and sometimes she complains
but i'm glad she's there, right there

sometimes we scream and sometimes we fight
but it's always cool at the end of the night
and i feel real happy cause i know she's mine, all mine

in a world of perfect thinkin'
we're probably doin' a lot of stinkin'
oh yeah, oh yeah

Back To The Top
11. She's Alright

sittin' around doin' nothin'
cause that's what i like to do
can't go more than 23 seconds
without thinkin' about you
your heart is good and
if i could i know oh-oh
i'd stay with you like I know
i should 'cause i know oh-oh

oh-oh oh-oh oh-oh-oh
oh-oh oh-oh she's alright

call you up on the telephone
just to hear your sweet sweet voice
dinner at mcdonalds or taco bell
i'll let you have your choice
'cause what you want is what you'll get
you'll see oh-oh
it's alright yeah it's all good
with me oh-oh
'cause you're just my type

Back To The Top
12. Rock N' Roll Girl

saw this girl walkin' down the street
seemed like the kind that i would wanna meet
what should i say? i really don't know
would you like to come to a rock 'n roll show?

she said cool, i said great
i can't believe that i really have a date
it's so exciting that this could be
the one and only girl for me

she's my rock n roll girl
she's my rock n roll girl
wouldn't trade her for anything in the world
she's my rock n roll girl

things were goin' great, couldn't be better
introduced her to sydney leather
they started rockin' and groovin' real load
and we both got lost in the crowd

i caught up with her after the show
and, oh my gosh what do you know?
she was hangin' out with the band
and when she walked out, whe was holdin' darrell's hand

he stole my rock n roll girl
he stole my rock n roll girl
wouldn't trade her for anything in the world
he stole my rock n roll girl

Back To The Top
13. Heidi Hates Me

first time i met her was at bible study
it started then now heidi hates me
she's leavin' the romm every time we play a show
and every time she does it i hust wanna know oh why?

heidi hates me so
heidi hates me so-o-o-o
heidi hates me so
heidi heidi ho

could it be 'cause i bought your boyfriend's bike
or that it took a year now it's alright
ya talk bad about the band every chance ya get
and all i wanna know is when you're gonna quit oh-oh

saw her at the sunshine house
she didn't crack a smile
extended her my hand
but she kept walkin' down the aisle

Back To The Top
14. Veronica

woh-oh veronica, i think i love you
i never wanna put anybody above you, no
'cause you're the only one for me

veronica i wanna kiss you
don't wanna give myself a chance to miss you, no
'cause you're the coolest girl for me

do you remember the night at the dance
when i walked up to you and i took your hand
and we danced all night and i held you s tight?

do you remember the night when i walked you home
and all the times we talked on the telephone?
and all the silly things you said to me?

Back To The Top
15. Drexel U

saw you walkin' over on south street
bored, lookin' for something new
well, i know the somethin' that you might think
is the perfect thing to do

yeah we're goin' to drexel u
'cause it's the perfect thing to do
and we got nowhere else to go to
so we're goin' to drexel u, hey!

if you don't wanna, you don't have to go
but i know you'll like it a lot
nobody bothers anybody there, no
it's the perfect place to rock

Back To The Top
16. Heavy Metal's Alive In Baltimore

all the cool guys in the tight black jeans
and the long teased hair makin' the scene
tonights the night this is the place to be
all my friends, the ramones and be

oh yeah, let me in the door
oh yeah, i want some more
heavy metal's alive in baltimore

all the cool girls in the tight leather skirts
and the high heel shoes and the vince neil shirts
there's no other place to be
hey ho, let's go get a lobotomy

Back To The Top
17. There She Goes

i know a girl, she's not just any girl, oh yeah
she's so right, gonna be her guy, oh yeah
and i can't wait to tell her she's great, oh yeah
she's so neat, gonna sweep her off her feet, oh yeah

but there she goes runnin' after him
there she goes, it ain't right
there she goes runnin' after him tonight

there she goes of to the show
there she goes, oh no
there she goes off to the show, oh no

i know another girl, and she's really cool, oh yeah
i'll ask her for a date if it's not too late, oh yeah
and i can't wait to tell her she's great, oh yeah
she's so neat, gonna sewwp her off her feet, oh yeah

Back To The Top
18. Secret Agent Johnny Bravo

don't wanna be who i am anymore
i'm sick of the same old life
i wanna work for the cia
i wanna do something right

'cause i don't wanna live like that, no-o
i don't wanna live like that, no-o
don't hit me with a baseball bat, no-o
i don't wanna live like that

i wanna be a secret agent
form a new whole identity
change my name to johnny bravo
so nobody will mess with me

Back To The Top
19. Be My Baby

- NO LYRICS YET, PLEASE SUBMIT (email) -

Back To The Top
20. Looks That Kill

now listen up
she's razor sharp
if she don't get her way
she'll slice you apart
now she's a cool, cool black
moves like a cat
if you don't get her game
you might not make it back

she's got the looks that kill
that kill
she's got the looks that kill
that kill
she's got the looks that kill

now she's bullet-proof
keeps her motor clean
and beleive me, you
she's a number thirteen
the church strikes midnight
she's lookin' louder and louder
she's gonna turn on your juice, boy
so she turns on the power

she's got the looks that kill

Back To The Top
21. We're Not Gonna Take It

we've got the right to choose and
there ain't no way we'll lose it
this is our life, this is our song
we'll fight the powers that be just
don't pick our destiny 'cause
you don't know us, you don't belong

oh we're not gonna take it
no, we ain't gonna take it
oh we're not gonna take it
anymore

oh you're so condescending
your gall is never ending
we don't want nothin', not a thing from you
your life is trite and jaded
boring and confiscated
if that's your best, your best won't do

we're right--(yeah)
we're free--(yeah)
we'll fight--(yeah)
you'll see--(yeah)

just you try and make us
come on
you're all worthless and weak
now drop and give me twenty
oh crinch pin
oh you and your uniform

Back To The Top
22. Do You Remember Rock 'N' Roll Radio?

rock'n, rock'n'roll radio let's go
rock'n, rock'n'roll radio let's go
rock'n, rock'n'roll radio let's go
rock'n, rock'n'roll radio let's go

do you remember hullabaloo,
upbeat, shinding and ed sullivan too?
do you remember rock'n'roll radio?
do you remember rock'n'roll radio?

Back To The Top
23. True To You

oh baby, i'll be true to you
no matter what you say, or do
i'm still in love with you
and baby, you know what it means
to go out with me, you'll see (?)
just how happy we can be

i know that you've been hurt before
he left you crying on the floor
but here i am holding out my hand
hopeing that somehow you'll understand

i saw you down at harlem square (?)
i waved to you, you didn't care
i want you to see, i'll work out with me (?)
but if i am comin' after you that's just me (?)

i'll be true to you

Back To The Top
24. I'm So Stupid

when i look at you oo-oo
my heart just goes insane
when i think about you oo-oo
i kind of lose my brain

'cause a guy like me
dosen't have a chance in the world
with a girl like you
and even if i treated everyone (?)
i know it wouldn't come true (?)
so tell me what i gotta do

ooo-eh-ooo
ooo-eh-ooo
ooo-eh-ooo
i'm so stupid, stupid for you

when you look at me oo-oo
i turn my head in shame
and you don't think about me oo-oo
'cause your friends all think i'm gay (?)

Back To The Top
25. Wimpy Drives Through Harlem

wimpy drives through Harlem
watch him there he goes
wimpy drives through Harlem
passing down the road

Back To The Top
26. Talk Dirty To Me

you know i never
i never seen you look so good
you never act the way you should
but i like it
and i know you like it too
the way that I want you
i gotta have you
oh yes, i do

you know i never
i never ever stay out late
you know that i can hardly wait
just to see you
and I know you cannot wait
wait to see me too
i gotta touch you

'cause baby we'll be
at the drive-in
in the old man's Ford
behind the bushes
till i'm screamin' for more
down the basement
lock the cellar door
and baby
talk dirty to me

you know i call you
i call you on the telephone
i'm only hoping that you're home
so i can hear you
when you say those words to me
and whisper so softly
i gotta hear you

c.c. pick up that guitar and talk to me

Back To The Top
27. Don't Leave Me In The Hospital

don't leave me in the hospital
i don't wanna be alone
don't leave me in the hospital
i just want to come home
don't leave me here
i can't stand that there's no one
don't leave me in the hospital
this room is such a bore

don't tell me everything is okay (everything is okay)
don't tell me that i have to stay (you're gonna have to stay)
don't tell me just one more thing (just one more thing)
'cause i ain't stayin' here no way

don't leave me in the hospital
this place it stinks so bad
the old man next to me
keeps babblin' like he's mad
don't leave me here
i can't eat this food no more
don't leave me in the hospital
this place is such a bore

Back To The Top
28. Pinhead

gabba gabba
we accept you
we accept you
one of us

i don't wanna be a pinhead no more
i just meet a nurse that i could go for

d - u - m - b everyone's accusing me
d - u - m - b everyone's accusing me

gabba gabba hey
gabba gabba hey

Back To The Top
29. Drexel U (Live)

saw you walkin' over on south street
bored, lookin' for something new
well, i know the somethin' that you might think
is the perfect thing to do

yeah we're goin' to drexel u
'cause it's the perfect thing to do
and we got nowhere else to go to
so we're goin' to drexel u, hey!

if you don't wanna, you don't have to go
but i know you'll like it a lot
nobody bothers anybody there, no
it's the perfect place to rock

Back To The Top